پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226879
بايد با سلاح ويرانگر عمق ايران را هدف بگيريم!
تاریخ انتشار : 1395/08/11 09:35:41
نمایش : 1095
معاون رياست پليس دبي تنها راه مقابله با ايران را دستيابي به «سلاح‌ ويرانگر» براي هدف قرار دادن آن توصيف و کشورهاي عربي را به اين موضوع تشويق کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «ضاحي خلفان» معاون رئيس پليس دبي از کشورهاي حوزه خليج فارس خواست «سلاح‌ ويرانگر» براي مقابله با تهديدات ايران به دست بياورند.

بر اساس گزارش وبگاه «ارم‌ نيوز»، خلفان در صفحه توئيتر خود نوشت: ايران بازداشته نمي‌شود مگر هنگامي که قدرت‌هاي عربي خليج (فارس) «سلاح‌ ويرانگر» در اختيار داشته باشند که عمق ايران را هدف قرار بگيرند و آن زمان است که تروريست‌ها معني واقعي همسايگي را درک خواهند کرد.

وي در ادامه ادبيات عربستان که نيروهاي محور مقاومت را تروريست مي‌نامند، افزود: جمهوري تروريسم ايران اقدام به فرستادن اسلحه بيشتر براي حوثي‌ها مي‌کند... آيا شکي در نيت‌هاي ايران باقي مانده است؟

ارم‌نيوز افزود: خلفان توضيح نداده که قصد وي از دارا بودن اينچنين سلاح‌هايي، تحقق توازن و اجبار ايران بر پايان دادن به مداخله در دولت‌هاي منطقه بوده يا اينکه منظور او حمله به ايران در برهه کنوني است.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html